Délka: | 52 minut |
Žánr: | Animovaný |
AKVÁRIUM
Když člověk bojuje pouze za své vlastní zájmy a nezohledňuje světovou rovnováhu, může být celý svět zničen. Tato pravda je zobrazena v příběhu dvou různých sobeckých ryb, které bojují o svůj vlastní prostor. K přežití potřebují spolupracovat.
KRABIČÁK - PSACÍ STŮL
Krabičák je neposedný kluk z lepenky. Boxi je zase pes z kartonu. Ožívají v imaginárním světě, které si dítě složilo z domácího odpadu. Klučina doletí obřím papírovým letadlem až na stůl ve vedlejší místnosti.
ANČA A PEPÍK - SKANDÁL VE MĚSTĚ
V městečku Ušín je rušno – starosta prý vykradl městskou pokladnu a zmizel! Když jej ale Anča s Pepíkem najdou v lese zmateného a bez paměti, začíná pátrání. Je to jen rafinovaná lež, nebo za zločinem stojí přece jen někdo jiný?
ZAHRÁDKA POD HVĚZDAMI - O STRAŠLIVÉM PSOVI
V příbězích inspirovanými Biblí vystupuje Ježíšek, jeho kamarádi Tomáš a Petr, rodiče Marie a Josef, zvířata i nepřející soused. Důraz je kladen na soucit, pomoc, lásku a pochopení – tedy na hodnoty, platné bez ohledu na náboženství.
DATOVÁ LHOTA
Virtuální městečko. Každá budova představuje aplikaci či součást počítače. V budovách pracují různé postavičky – funkce a procesy programů. Kuba a Marwin zde prožívají dobrodružství a řeší problémy s počítačem…
MORUŠKA
Celá vesnice se bojí velkého šedého vlka. Dostatek odvahy má jen malá holčička, která se s tímto strašidelným stvořením spřátelí a postará se o jeho zraněnou tlapu. Vlk se v její péči naučí mít rád lívance a morušky.
HONIČKA
Velká marnivost a pýcha dostihla krásného hřebce, kterého se však chystají ošálit zajíc a vlk. Jsou to lovci koňských oháněk. Začíná dobrodružná honička na souši i v moři či ve vesmíru. Vše za doprovodu temperamentní hudby kvarteta.
ATLAS DRAKŮ
Vyprávění o vztahu dcery k otci prostřednictvím vzpomínky na papírového draka. Ten je poměřován s draky mytologickými i vymyšlenými. Ukáže se však, že obyčejný papírový drak je ten nejlepší, protože byl vyroben právě tatínkem.
ŽIVĚ Z MECHU: ZAREPUJ, PADAVKO!
Kompilace šesti příběhů, ve kterých dva malí elfové pomáhají malé vodní nymfě stát se moderátorkou lesního rozhlasu. Ta pak vypráví příběhy o elfech a stvořeních, která potkávají.
ČTYŘLÍSTEK - ĎÁBLŮV PALEC
Čtyřlístek se vypraví na výlet a opravy svého domku nechá na později. Myšpulínovým vynálezům je však smutno, a tak letí i s domkem po stopách našich hrdinů. Všichni pak zažijí nečekané dobrodružství.
PAT A MAT NA VENKOVĚ: KAKTUS
Mat koupí obrovský kaktus a přinese jej domů. Dostat rostlinu dovnitř ale není vůbec jednoduché, protože kaktus je opravdu veliký a navíc má všude trny. Co bláznivého naše dva koumáky napadne tentokrát? Jak kaktus dostanou domů?
DOMEK
Rodina opustí svůj malý domek na předměstí. Ten se vydává na cestu za ní. Stopou mu je zářivě červená vizitka, která jej zavede do čtvrti s podivnými, elektrickými domy. Je tohle místo, kde najde své majitele?
Délka: 52 min
Rok výroby: 2016
Země původu:
AKVÁRIUM
Když člověk bojuje pouze za své vlastní zájmy a nezohledňuje světovou rovnováhu, může být celý svět zničen. Tato pravda je zobrazena v příběhu dvou různých sobeckých ryb, které bojují o svůj vlastní prostor. K přežití potřebují spolupracovat.
KRABIČÁK - PSACÍ STŮL
Krabičák je neposedný kluk z lepenky. Boxi je zase pes z kartonu. Ožívají v imaginárním světě, které si dítě složilo z domácího odpadu. Klučina doletí obřím papírovým letadlem až na stůl ve vedlejší místnosti.
ANČA A PEPÍK - SKANDÁL VE MĚSTĚ
V městečku Ušín je rušno – starosta prý vykradl městskou pokladnu a zmizel! Když jej ale Anča s Pepíkem najdou v lese zmateného a bez paměti, začíná pátrání. Je to jen rafinovaná lež, nebo za zločinem stojí přece jen někdo jiný?
ZAHRÁDKA POD HVĚZDAMI - O STRAŠLIVÉM PSOVI
V příbězích inspirovanými Biblí vystupuje Ježíšek, jeho kamarádi Tomáš a Petr, rodiče Marie a Josef, zvířata i nepřející soused. Důraz je kladen na soucit, pomoc, lásku a pochopení – tedy na hodnoty, platné bez ohledu na náboženství.
DATOVÁ LHOTA
Virtuální městečko. Každá budova představuje aplikaci či součást počítače. V budovách pracují různé postavičky – funkce a procesy programů. Kuba a Marwin zde prožívají dobrodružství a řeší problémy s počítačem…
MORUŠKA
Celá vesnice se bojí velkého šedého vlka. Dostatek odvahy má jen malá holčička, která se s tímto strašidelným stvořením spřátelí a postará se o jeho zraněnou tlapu. Vlk se v její péči naučí mít rád lívance a morušky.
HONIČKA
Velká marnivost a pýcha dostihla krásného hřebce, kterého se však chystají ošálit zajíc a vlk. Jsou to lovci koňských oháněk. Začíná dobrodružná honička na souši i v moři či ve vesmíru. Vše za doprovodu temperamentní hudby kvarteta.
ATLAS DRAKŮ
Vyprávění o vztahu dcery k otci prostřednictvím vzpomínky na papírového draka. Ten je poměřován s draky mytologickými i vymyšlenými. Ukáže se však, že obyčejný papírový drak je ten nejlepší, protože byl vyroben právě tatínkem.
ŽIVĚ Z MECHU: ZAREPUJ, PADAVKO!
Kompilace šesti příběhů, ve kterých dva malí elfové pomáhají malé vodní nymfě stát se moderátorkou lesního rozhlasu. Ta pak vypráví příběhy o elfech a stvořeních, která potkávají.
ČTYŘLÍSTEK - ĎÁBLŮV PALEC
Čtyřlístek se vypraví na výlet a opravy svého domku nechá na později. Myšpulínovým vynálezům je však smutno, a tak letí i s domkem po stopách našich hrdinů. Všichni pak zažijí nečekané dobrodružství.
PAT A MAT NA VENKOVĚ: KAKTUS
Mat koupí obrovský kaktus a přinese jej domů. Dostat rostlinu dovnitř ale není vůbec jednoduché, protože kaktus je opravdu veliký a navíc má všude trny. Co bláznivého naše dva koumáky napadne tentokrát? Jak kaktus dostanou domů?
DOMEK
Rodina opustí svůj malý domek na předměstí. Ten se vydává na cestu za ní. Stopou mu je zářivě červená vizitka, která jej zavede do čtvrti s podivnými, elektrickými domy. Je tohle místo, kde najde své majitele?
Rok výroby: 2016
Země původu:
Najeďte myší nad kalendář a zobrazí se vám akce. Kliknutím na událost zobrazíte podrobnosti.
Městské kino
Přihlašte se do našeho newsletteru a budeme Vám zasílat novinky přímo na e-mail.
Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)
Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.